Thursday, March 4, 2010

Oahu, Hawaii!

Aloha Bloggen!

Da blir det Hawaii og øya Oahu på meg og Marise i midten av april. Det blir kun 4 netter der, men Marise må jobbe, men forhåpentligvis er det nok til å oppleve litt av Hawaii. Oahu har Waikiki beach, men jeg vil også prøve Lanikai beach:Tror ikke jeg trenger å si noe...

Og så vil jeg snorkle i Hanauma Bay som visstnok er et vulkankrater som er fyllt med vann og koraller og alle slags mulige rare fisker. Det er her Elvis spilte inn deler av Blue Hawaii også.
Mmm, dette lover bra...

4 comments:

  1. Heldige du!! Blir sikkert heilt fantastisk!!

    ReplyDelete
  2. Bare slemt å vise fram slike bilder. *hoste, kremte, fryse*
    Lurer på om det blir varmere her om jeg ser lenge på dem. Sånn psykologisk effekt.

    ReplyDelete
  3. Så heldig dokker e :) Det høres ut som du trives masse! Klem fra kalde Trondheim (som antakelig e "ground zero" for vinterdepresjona...)

    ReplyDelete
  4. Jeg prøver ikke bevisst å være slem altså! Men kanskje det også gikk en liten faen i meg som ikke klarte å la være... Dessuten er det jo bare en liten oppdatering ;)

    Jeg koser meg masse her, men selvfølgelig savner jeg konseptet Norge, men ikke akkurat slik det er nå.

    ReplyDelete